יום חמישי, 26 בנובמבר 2009

גרמין אודות


גרמין מובילה את העולם בתחומי התמחותה

גרמין נוסדה בשנת 1989 כתוצאה מסיעור מוחות של קומץ מהנדסים סביב שולחן קלפים בקנזס שבארצות הברית. החברה התפתחה למימדים חובקי עולם כשהיא מגדירה את משימתה העיקרית : ליצור מוצרי ניווט ותקשורת המעשירים את אורחות חייהם של לקוחותיה. היצירתיות של צוותי הפיתוח של גרמים הובילו לייצורם של קווי מוצר במספר תחומים: מוצרים לרכב, לתעופה, לימאות, לכושר גופני, מחנאות ויישומים אלחוטיים.
המייסדים של גרמין, גרי בורל (Gary Burrell) וכן ד"ר מין קאו (Min Kao) הטמיעו חמישה ערכים יסודיים עליהם הושתתה החברה: יצירתיות, נוחות, ביצועים, ערך ושרות. בתמונה נראים המייסדים במטה החברה בעיר אולטה קנזס ארה"ב.
המנייה של גרמין נסחרת בבורסה האמריקאית Nasdaq: GRMN והיא נחשבת לעסק בעל תוצאות עסקיות יוצאות דופן באיכותן, הכנסות של 3.2 מיליארד דולר ורווח נקי של 850 מליון דולר בשנת 2007, לעומת 1.8 מיליארד ו-500 מליון בהתאמה בשנה הקודמת.
המייסדים של החברה טוענים שסוד ההצלחה של גרמין הוא במיקוד העסקי. החברה התמקדה בייצור מוצרי טכנולוגיית GPS-Global Positioning System, ניווט לוויני מיום היווסדה. החברה ריכזה מאמצים בפיתוח מוצרים בתחום וגייסה לשורותיה מפתחים מן המעלה הראשונה. בדרך זו הגיעה למובילות משמעותית כחברת ייצור מוצרי ניווט לוויני הגדולה בעולם.

אנחנו בגרמין עושים את כל התהליכים הקשורים ביצירת המוצר והבאתו לשוק. אנחנו מתכננים, מייצרים, משווקים ומוכרים את המוצרים שלנו. בכל הזדמנות בה נפגשים חלק מ- 7000 עובדי החברה בעולם, אפשר למצוא את החיבור המעניין בין מהנדסים, מעצבים, אומנים, אנשי מכירות ושיווק. אנחנו מאמינים שבשילוב הזה בין אנשים יצירתיים כוחנו.

החכמה של המוצר: הבנת צרכי הלקוח

אנחנו מתכננים את המוצרים שלנו תוך מחשבה על הצרכים של המשתמש. הפעולות המלחיצות בטבען של ניווט ונסיעה בכביש נלקחות בחשבון התכנון של המוצרים על מנת שיהיו קלים לשימוש, הגיוניים ובעלי תכונות אינטואיטיביות למשתמש.
מוצרי ניווט לרכב מאפשרים לנהג המשתמש להגיע בנוחות וללא מאמץ ליעד.
מוצרי ניווט לימאים מאפשרים התמצאות נוחה תוך העברת מידע חיוני.
מוצרי כושר גופני מאפשרים ייעול רב בפעילויות ריצה, רכיבה, הליכה.
מוצרי מחנאות מאפשרים למטיילים, מטפסי הרים ואנשי הטבע להתמצא בשטח בקלות רבה.
מוצרי תקשורת אלחוטיים שלנו מביאים את הניווט כחלק אינטגראלי ממכשיר טלפון חכם.
התפיסה של גרמין

אנחנו לא רק מוכרים את המוצרים שלנו, אנחנו מאמצים את סגנון החיים שקשור למשתמשי המוצרים שלנו. אנחנו חושבים קדימה על פיתוח מוצרים המתאימים ומשפרים את סגנון החיים של הלקוחות שלנו ומביאים אליכם נוחות ויצירתיות התורמות לסגנון החיים המודרני.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה